Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 11, 2015

Casting

Haah wei...  Aku gi casting Ahad lepas.  Casting untuk Huggies Pull-pant.  First time.  Seronok.  Gain new experience.  Idokla mengharap sangat sebab aku sedar diri la jugak kan.  Tapi kalau dapat, boleh la aku masuk dalam tabung #pijoclankejepun.  Hashtag ko.   Heheheh.  Tapi masa isi form tu aku tengok list semuanya dah la tinggi lebih dari aku pastu thirt saiz M plak tu.  Aku saiz L.  Ngeeeeeeee~~~

Jiran aku Iza ni die lecturer mass comm kat UTAR.  Ni project exstudent die.  Iza personally forward kat aku.  AKu memang suka kot bende lagho gini.  Hahahaha.  Requirement die Malay mummy who has a child 2years or below and able to speak english comfortably.  Tu je.  Lagila buat aku 'waaaaaaaaa we should try this!!!!!'

Mula-mula amek profile picture.  Gambar muka saja.  Siot r, jerawat baru je naik pagi tu tepi hidung.  Pastu amek full body picture.  Then video plak.  Muka saja, turn to the right, tengok camera, turn to the left, tengok camera.  Next, video full body.  Pusing buat 1round.  Last sekali kenalkan diri.

Next tu, dia ada tanya a few soalan dan aku nak kene jawab la kan.  Soalan dia :
1) Apa ko rase mase first time pegang anak ko sendiri
2) Ape halangan ko terpaksa tempuhi mase nak breastfeed anak ko
3) Ape pengalaman ko pakai pull pant diaper
4) Apa yang anak ko buat yang ko rase die dalam keadaan selesa
5) Ape best moment yang ko ade dengan anak ko

Simple questions.  Tapi sebab aku langsung tak prepare pape confirm-confirm la aku cuak gak kan.  Nervous wei....  Dah la aku takde pengalaman pakai pull pant diaper.  Memang aku goreng je soalan tu.  Hangit pon hangit la kan.   

Dah tu je casting dia.  Shoot dia Khamis ni.  Storyline dia macam mak-mak ni lepak kat mamak then ada macam sesi testimonial la.  Tapi kan sebelum amek gambar tu dia tanya boleh bukak tudung tak.  Memang tak la kan... 

Dah tu alang-alang kat Damansara mestila singgah Ikea kan.  Gila lama tak gi Ikea.  Ada la kot 9bulan kot.  


Macam tu je aku pakai gi casting.  Dengan selipar jepun aku tu je.  Ko rase dorang nak aku?  Muhahahhahha

2 comments:

@naBest said...

amboiiii. jadi retis lah nantiiiii. nak otografff

'sln said...

Aku kekwat sekarang sejak gi casting nih. Hahahahah casting je pon. dapatnye idok....