Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 18, 2011

daniel bego JR

BabyDieya dh ade aktiviti baru..yeay!!!!!!

Opismate aku kan, ade sorng tue kan, anak die umur stahun dh pandai swimming.HAH!!!!!!adakah??!!!!!
*nak nak nak*
tengok plak facebook Qeisya swimming pakai neck float. Siyes comel giler budak nih!
*double nak nak nak*

Skali ibu Qeisya offer join skali, apa lagi aku dengan double-nak-nak-nak terus belikan BabyDieya 2 piece. 2piece uollss!!!!! Hehehhehe. Bajet sexy la tuh.

BIKINI : DONE!

nextnye kene cari next float plak. mule2 belikan BabyDieya float yang duduk tue. tp macam xbest la… xkan AyahDieya nak tolak float gie sane gie sini.. IbuDieya? memang tak ar… aku kalo dh berendam memang xingat dunie dah. hihiihihihi. Dengan bantuan ibu Qeisya lagih, aku berjaye menderma kat blog yang jual neck float nih. nak beli gak ke? try usha kat sini. kat market rege neck float nih adalah 70ya kalo xsilap. tp kat website ni hanye rm39.90 exclude postage. tidak kah ia berbaloi-baloi? Services pon ok. die mcm keep trackkan parcel tu. once status dah delivered, so die akan email kite status : Delivered. So, by the time sepatutnye kite dah dapat la kan. kalo xdapat, pandai2 la korang. hehehhee

BIKINI : DONE!
NECK FLOAT : DONE DONE!!


Dengan adanya bikini+neck float operasi haruslah diteruskan dengan pergi ke POOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dh janji ngan ibu Qeisya nak join die on that Saturday (mase mula2 buat entry ni last saturday,sekarang dah jadi that saturday). tp before tu ade pergi Kundang, mmbr upgrade status die. tapi aku macam serba salah sebab takot dorang penat, tambah plak aku nak menyemak umah dorang kan. tp pergi jela… hihihihi… ni lah namenye shy-shy cat…

Sampai tepi pool ibu Qeisya take off Qeisya pnyer diaper. aku dh aik, mmg kene bukak ke? xnak lah… aku takot BabyDieya poo poo. Hasilnye diaper BabyDieya kembong macam 14keturunan xpernah bukak diaper. sian Babydieya mesti rase beratkan. opismate aku cakap xde maknenye BabyDieya poo poo dlm kolam. tekanan dalam air tu yang xkan keluarkan poo poo. eh, betol ke fact nie? ah lantak la.. tp conclusionnye poo poo mmg xkan keluar dlam air.. same ngan peod pompuan..~~~~~~

At first pergi kat bahagian budak2 punye. Qeisya xsuke sangat sebab ade cendawan yang keluarkan air tue bising sangat bunyinye. tp pergi dulu takut BabyDieya mengalami kejutan budaya plak. aku baru kenakan air kat kaki, BabyDieya dah nak nangis dah sebab sejuk. tapi air kat bahagian tu memang sejukpon. aku sendiri pon xtahan. Last2 pergi kat bahagian dewasa. xsejuk sangat. air paras dada aku.best2!!!!!

Dh ibu Qeisya tolong pakaikan neck float, tibalah masanya acara kemuncak. this time BabyDieya pun macam nak nages. eleh… blakon la tu nanges manja2. aku dh lantak ko la nak nanges pon. aku dh xsabar dh nie. hehehehheheh. since ibu Qeisya adviced jangan bagi BabyDieya terkejut sangat, aku pon peluk la dulu. then pelan2 lepaskan BabyDieya… amazingly BabyDieya sangat enjoy! sangat galok! dan yang penting ratu menanges ni tak nanges langsung!!!! hehehhehe. tapi BabyDieya nak nanges time aku nak gi amek iphone. taknak dok ngan ibu Qeisya. six sence budak kan. tahu dia sorang2. ibu xde… sayang BabyDieya lebeh!!!!!!! so, AyahDieya, kudrat anda diperlukan untuk mendaki tingkat 4 untuk amek iphone ye… buat dengan pasrah ye…

Suke sngat tengok BabyDieya. macam enjoy gile. BabyDieya slalu buat gaye macam kaki katak…amboi ko,macam terer la tuh. tp yang pentingnye bergerak la jugak kan…. skali sekali BabyDieya angkat bontot, sekali sekali naek kan kaki.you rawk girl!!!!!!!!!

After that, mandikan, wangikan then biar BabyDieya main2 dulu. Qeisya dh selamat dh. BabyDieya bile nak tido nih? xpenat ke sayang…. last2, BabyDieya pasrah, tido kejap. bangun tu aku susukan kejap. sikit je mamam. then tido balik. btol2 tak larat nih. hehehehhehehe

Since atok cakap swimming baik untuk sendi, BabyDieya pon macam enjoy gile,aku & AyahDieya akan jadikan swimming ni aktiviti mingguan. yeay!!!!!!!!! this week kite pergi putrajaya ey…

Pot-pet-pot-pet :
1) Jangan angkat2 BabyDieya sbb nanti BabyDieya sejuk balek. kan suhu badan dh same ngan air. bile angkat suhu dh xbalance.
2) Sekali sekale basahkan kepala. Nanti kepala panas badan sejuk
3) AyahDieya,nak bikini jugak please!!!!!!!






No comments: