Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, July 16, 2011

Please dun go away.....

PERGH!!!!!!!
banyak gile wei!!!!!!
Org tua2 kate kalo anak dah start sembur2 nnt rambut gugur.walaupun aku xnampak apa kaitan die,tp 'malah nok base' so terime jelah...
tp masalahnye BabyDieya dok pon nyembur.sometimes je maen air liur
Tapi.…...........
Rambut aku banyak gile gugur wei!!!!!!xlarat nk tengok...atas katil,dlm master bedroom,middle,single,even washroom berlambak rambut aku.smpi 1 tahap tu aku xnak mandi,nnt konpem rambut gugur banyak.nak2 time syampu,pergh!!!!tu x kire mase sikat rambut lagi tuh

Aku takut botak je...ade kemungkinan x ek?lg aku riso sbb rambut aku ni mmg sedia ada nipis.rambut BabyDieya lg lebat ok.opismate aku ade kot sorang kepala die boleh nampak kulit kepala ok!!!sangat yang amat kurang rambut die.boleh kate botak la.A BIG NO NO TO ME!!!!!!!

Pernah sekali tu aku tanye AyahDieya pasal kuantiti rambut aku.Selak rambut sket 'abg,botak tak!?' selak lagi,tanye lagi.selak lagi,tanye lagi.dan jawapannye mestilah tak kan....

Aku xtahu nk handle this problem canne.selain tiap2 ari aku ngadu ngan AyahDieya,aku biar je...aku kan pakai tudung.ape nak riso sngt kan?huhuhygh

No comments: