Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 13, 2013

Big Bad Wolf

Lor...  Memang selalu ke ade big bad wolf tu?  Aku ingat ke setahun sekali je.  Buku yang aku beli last time pon tak habis lagi bace, dah ade lagi sekali.  2nd time untuk tahun ni.  So ni cerite pasal yang visit aritu tau.  Bukan yang latest ni.  Latest ni tak pergi pon.


Pukul 11 gerak dari rumah, kul 12 lebih baru sampai.  Padahal bukan jauh sangat Equine dengan The Mines tu.  Tapi punye la jem memang tak hingat punye lah.  Kononnye orang tak ramai kalo gi midnight sekali hambek ko!  Ramai gileh!  Yaaaa, KL never sleep one...


First sekali kena cari buku untuk Dieya dulu.  Bagi ubat untuk diam.  Hehehehhee.  Aku sangat suka buku macam ni.  Betul-betul attractive.  Sampai sekarang kalau Dieya nampak ladybug Dieya akan start counting 1,2,3.





Misi seterusnya.  Pusing-pusing tengok ape yang berkenan, ambek dan letak dalam nonwoven bag yang bawak sendiri.  Ade yang letak dalam kotak.  Pastu nak angkut kotak tu ke hulur ke hilir.  Memang tak la kan.  Tapi ade gak yang bijak bawak bag ade roller terus.  Ala-ala AF gitu.  Tapi banyak mane la sangat aku nak beli kan.  Nonwoven bag sudah....


Port seterusnya adalah motosport.  Ni Pijo punye part.  Aku dah faham sangat Pijo mesti belek satu-satu.  Mesti lame punye la.  So, jom kite ke tempat laen cari buku untuk diri sendiri pulak.  Pusing punye pusing, tak jumpe jugak yang berkenan di hati.  Budaya membaca takdela dalam diri aku wei.  Serius...  Even newspaper pon aku belek-belek je.  Tapi kalo novel, in shaa Allah aku abes baca.  Heheheheheh



Isi minyak dulu...





Tengok queue nak bayar! Pergh gile kan.  Lagi pergh sebab ni pukul 3pagi tau.  Still ramai orang.  Member aku datang kol5pagi.  Pon ramai orang.  Tak tahu pulak aku budaya membaca ade je dalam rakyat Malaysia nih.  Tapi ramai bangsa Cina la time ni.  Cina pon Malaysian jugak.  Kate 1Malaysia....








Tapi budak ni tak tido pon.  Seronok sangat bermidnight la tu.  Aku sanggul rambut Dieya lelok mula-mula.  Suke aku tengok macam penari ballet dah.  Rambut sanggul, pakai baju ketat cangitu.  Tapi kejap je sanggul tu.  Bukan suka sangat budak ni ikat rambut bagai.


Ibu simuka pengantok dan Dieya sirambut senget,  Hehehehe


Hasil tangkapan malam tu.  The Big Book Laughs tu sampai sekarang aku tak habes baca lagi.  Tebal sangat.  Healthy cooking for your kids tu lagi la.  Belek-belek, tutup.  Belek-belek, tutup.  Hehehehehhe.  Tapi sekurang-kurangnya ada la jugak buku dalam rumah aku kan...

No comments: