Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 27, 2012

Two & seven

Haih....entry untuk dieya asyek tertanggoh je.dah sebulan dh kot. Gigih ni nak siapkan ni. Tapi semakin gigih aku nak siapkan semakin takde idea. Hipothesis yang langsung xder kaitan. Heheheh

21 march 1985, ami berjaya keluarkan aku dengan smoothnye (ok, aku reka je) pada pukul 1.10pagi. Mase tu kalo tak silap aku pa blom balik lg dr tengok bola Negeri Sembilan lawan Terengganu. Giler tak aku masih ingat ape yang berlaku mase aku umur tak sampai 24 jam. Ok, tak faham ngan lawak aku ey? Lantak la. Hahajajaja

Sejak aku blajar kat Dungun, everytime 21 March kol 1.10 pagi aku akan sembahyang hajat dan sujud syukor sebagai tanda berterima kasih aku kepada Pencipta sebab bagi aku peluang untuk terus hidup. Tapi, tahun ni aku terrrrrrmiss. Biasela dah ade suami ni kan.... Eh? Ok, tak payah faham. Lalalalalalal~~~~

Tapi, yang bestnye, member2 opis buat so called pot luck on that day which is dengan perasannye aku declare my birthday party. Hehehehe




Alamak! Senget. Nanti2 la betolkan. Hehehehe. Carrot Cake ni homemade by kak yan. Mekaseh kak yan. Cake ni memang superb gile. Kak yan pon ade belikan nasi lemak sorang satu. Untuk besday-yang-tak-berapa-nak-girl ni dapat nasi kerabu. Oh, jatuh chenta!!!!




Fruit tart by dilla. Mekaseh jugak dilla! Gile jeles aku ngan kaum yang pandai dok kat dapur ni. Aku dok kat dapor pon kurang gemar, canne la nk pandai masak bagai kan...




Buah sponsored by naja ngan kak mai. Siap ade buah kundang ok! Mekaseh korang!




Sila abaikan muka aku yang senget itu ye. Mekaseh korang! Korang memang rock!!!!!!

Tapi kan...last2 tu aku sedeh... Dapat message dari ayahdieya cakap balik lambat. Pasrah je aku. tapi mmg lambat pon. Almost kol12 tngah malam kot. Pastu aku merajuk. Umur dh masuk 27 tahun pon nak merajuk hal2 remeh ni kan. Burok perangai kan? Hihihihihiuh

Tapi esoknye ayahdieya balik awal. Aku lepak dalam bilik ngan dieya. Aku dengar je bunyi2 plastik kat luar. Dah tersenyum sorang2 dah aku time tu. Kontrol2. Jangan spoilkan mood ayahdieya untuk buat surprise ok.hahahahahahah

Tibe2 'happy besday to you, happy besday to you, happy besday to ibu, happy besday to u...'. Walaupun aku dah agak tapi aku still excited.hehehehe




Ayahdieya cakap mmg die dah rancang nak buat macam ni semalam. Tapi sebab comitment keje die xboleh nak buat pape. Abang.....nyesalnye merajuk semalam. Sori sangat2....huhuhuhuhu. Tengkiu otokecho!!! Tiokucuk really love you.....

Nak share sket kajian dato' dr fadzilah kamsah untuk bulan kelahiran Mac :

1) berpesonaliti menarik & menawan : serius?!!

2) mudah didampingi : memang pon. Nak2 yang ensem. Eh?

3) sangat pemalu & pemendam rasa : macam langsung tak kene je

4) sangat sensitif pada perkataan yang dituturkan & alam persekitaran : tengok gak la subject ape kan. Paling sensitif kalo pasal anak. Oh, sifat keibuan terlalu menebal nih

5) suka pada kedamaian : teramat sangat!

6) sangat peka pada orang lain : ye ke...?

7) sesuai dengan kerjaya yang memberi khidmat kepada orang lain : maybe sebab aku suke bercakap kot

8) tidak cepat marah & sangat amanah : oh, saye cepat panas ye dato'

9) tahu membalas & mengenang budi : malu ai tau dato'....

10) pemerhatian & penilaian yang sangat tajam : dah name pon orang economy....

11) kecenderungan untuk berdendam jika tidak terkawal : kadang2 aku akan buat balik ape yang orang tu buat kat aku. Aku amalkan konsep ala2 what u give u get back bebeh...

12) suka berangan2 : 24jam pon aku boleh

13) suka melancong : memang suke pon tapi kewangan selalu sangat tidak mengizinkan

14) sangat manja & suka diberi perhation yang sangat tinggi : INDEED!!!!!!!

15) kelam kabut dalam memilih pasangan : sebab tu form 1 dah sibuk nak berkapel. Tapi Alhamdulillah kekal sampai sekarang

16) suka dengan hiasan rumahtangga : suka suka suka! Tapi tak kreatif pon

17) punya bakat seni dalam bidang muzik : LOL!!!tak boleh blah!

18) jangan terlalu mengikut selera & perasaan : i tengah belajar ke arah tu la sekarang ni dato'....

No comments: