Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 26, 2012

xsuke dieya demam....

Betol la orang cakap, kalo anak sakit ibu mesti sakit sekali. Merengek, ibu susah hati. Anak taknak makan, ibu susah hati. Suhu anak panas, ibu susah hati. Seme ibu nak susah hati. Ayah pon susah hati. Tapi ayah tak tunjuk sangat macam ibu. Ibu,standard la,kecoh je lebeh kan....

kol 2pagi. 3rd day. Temperature dieya 3.9'C. Pergh!!!! Tengah minum susu tu jugak aku bukak baju dieya. Amek air beras, lap2 badan dieya. Mesti sejuk gile dah la bilik pasang air-cond time ni. Ayahdieya setup rice cooker nak steaming kan dieya. Tapi dieya nangis sekuat ati mase steaming tu. Dulu time tak reti pape pasrah je. Hehehehe


Kuatkan ayahdieya tepok. Don't worry, bunyi je lebeh. But dieya really enjoyed this treatment tau. Kalo tengah main2 ayahdieya tepuk kat belakang, on the spot dieya baring. Best kot... Rase lega kot kan. Hasilnye banyak gak hingus keluar

Esok aku bawak gi columbia asia hospital yg kat cheras tu. Sebelah JJ balakong.




Ade rupe macam budak sakit tak? Memang tak pon. Memang xleh duduk diam pon. Panjat situ, panjat sini. Ni tak boleh kaki lagi ni. Tak tahu la rupa dah boleh jalan nanti.

Doctor kate demam biase je. Asma xde. Kahak tak banyak pon. Tekak xmerah so HFMD xde. Riso betul aku dengan HFMD ni. Musim kot sekarang. Alhamdulillah dieya bebas dengan penyakit2 tu. Aku tanye doctor kenape this time demam dieya sampai 3ari. Biasenye 2nd day dah baik. Doctor cakap 'awak batuk pon xmakan ubat. So,virus memang sentiasa ade dengan baby'. Errr,ok, aku kene marah....huhuhuhuhuu

Gigi dieya dah 2 batang dah. Due2 kat bawah. Senget plak tu. Macam gigi aku. YES!!! At least ade gak dieya amek dari aku kan... Kalo tak manjang je amek dari ayahdieya. Dengki aku!!! Huh!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments: