Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 23, 2014

Happiness Of The Day

Aku kan dalam zaman kegelapan kan kat office.  Banyak masalah yang kena hadap. Tapi yang peliknya masalahnya bukan kaitan kerja pon tapi lebih kepada persekitaran.  Aku jadi down, jadi demotivated, jadi bukan diri aku sendiri dah.  Tapi bukan tu yang aku nak cerita sebenarnya. Oleh sebab aku benci yaya-yang-emo-panjang, aku come out dengan 1 idea bernas.  Haaaa, lebih kan.  

Dalam sehari tak semestinya hanya benda negative yang berlaku dalam diri kita.  Tak semestinya tak ada 1 pon yang boleh buat kita happy.  Tapi tu la aku ni biasanya benda yang tak best tu lagi aku fikir dari benda best.  So aku akan buat highlight benda yang menggembirakan aku sepanjang aku kat office.  Start arini la kan tapi aku post once a month je.

23/05/14
- Aku halfday.  Boleh balik zZZzZZ
- Teammate aku, padil dapat counter offer dari bigboss.  Wei, ko nampak tak ko penting sebenarnya.

No comments: