Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 30, 2014

Happiness Of The Day - May 2014

26/05/14
- Aku pakai shawl baru.  Tu pon nak cakap kan.  Aku cakap kat Pijo aku nak cuba start pakai tudung yang cover labuh sikit.  Alhamdulillah Pijo support sangat.  Maybe tak secara drastik tapi slowly but surely.  In shaa Allah.
- Ya Allah! Alhamdulillah sangat... Memang la tak confirm lagi tapi at least harapan tu ada.  Ye, aku sangat percaya dengan rezeki anak.
- Dan of course harini adalah PAYDAY!!!!!

27/05/14
- Claim gigi dah masuk.  Yihaaaaa.
- Kawan aku tahun ni tahun ke 5 dia kahwin.  Masa tahu aku pregnant aritu dia cakap kalau taknak bagi dia sebab dia nak sangat anak.  Tadi, dia cakap aku dia dh pregnant 4bulan dah.  Alhamdulillah!!!!!!  Dan berlaku la sedikit drama aku dengan dia nangis kat surau.  Heheheheheh

29/05/14
- Murah rezeki aku hari ni.  Breakfast, Kak Atirah belanja 6biji karipap.  Brunch, Fiza bagi carbonara yang laki dia masak.  Lunch, Dila belanja makan kat Ain.  Waaaaaaaaaa.... Terima kasih semua.  Semoga murah rezeki kalian.  Amin...

30/05/14
- Fadhil belanja roti sardin mamak terbaik kat Sungai Besi.  Best giler!!!!!!! Owh sebenarnya aku yang paksa dia belanja sebenarnya.  Muhahahahha
- Dapat great advise and motivation dari sahabat aku Ina.  Lega dan tenteram sangat lepas tu.
- Murah rezeki ko Dila.  Dua hari berturut-turut belanja aku lunch.  

No comments: